Moody
Harap maaf, shoutbox di blog ini lambat load :).

Benci ? Lama – lama CINTA !


CINTA ? Tak semestinya kita hanya boleh mencintai kekasi sahaja, tetapi kita juga WAJIB mencintai ibubapa kita, Allah dan Cinta pada benda juga boleh J

First sekali aku nak ucapkan terima kasih banyak2 dekat

  Cik Honney
  WanHazel
  Blog Epic
  Iema Gurl
  Nur Atikah

Sebab ? diowg dah tolong beri cadangan time PROBLEM hari tu walaupun satu pun tak bejalan hehe .
Sebenarnya aku benci PINK . Dulu time scowl, ada la member aku ni dia memang suka PINK . Aku meluat tengok barang2 dia yang ala2 PINK tu
Tapi now ! blog, twitter aku full dengan PINK . aww~ Minah PINK


Sapa benci PINK memang takkan jejak kat blog aku, ok tak apa aku faham . Tapi sekurang kurangnya FOLLOW la aku dulu .
Kenapa aku pilih tema untuk blog aku PINK ?
Time mula2, blog aku bertemakan merah hitam then tukar hijau kuning(memang minat giler dengan colour ni) then tukar lagi purple pink last one sekarang PINK terus . haha
Aku pernah tanya Sista aku colour apa yang sesuai dengan blog aku…. Then dia cakap “PINK” . Jadi aku pun setuju, cuba korang fikir .  Banyak icon/glitter yang berwarna PINK kan ? So bagi gurl2 ygbaru nak berjinak2 dengan blog . Pilih lah PINK .

*opps, kalau dia nie mesti korang kata cuteeeee





Penah tgk mamat pakai baju PINK ? Apa pandangan korang ? Jambu ? Pondan ? Bajet handsome ? haha, terpulang pada korang nak fikir apa pun . Semua orang ada hak so tak perlulah nak mengata orang kan kan ? Biar lah diowg nak pakai apa pun . Kita harus matang ! Jgn jadi perangai budak2 yg suka kutuk mengutuk, hina menghina ok ? Bagi aku, ermm agak menarik . 
*Biar matang jangan jadi binatang . Konklusinya, jangan terlalu benci pada sesuatu benda or seseorang takut nanti jatuh CINTAN pula opps CINTA hehe .







Love Quotes from Dolliecrave.com


2 300 love me:

Ana Farhana said... [Reply to comment]

cinta itu luas kan ? dr cinta pada yg bernyawa hgga la yg tiada nyawa :))

Moon Robi said... [Reply to comment]

yeah, That true . Cinta sejati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © All Rights Reserved moonrobi.blogspot.com