Moody
Harap maaf, shoutbox di blog ini lambat load :).

I love Kaoru . . .

Morning !

Semalam terfikir plak nak buat entry nie . hehe

Aku suka sgt comic Kaoru, walaupun hakikatnya aku cuma ada 1 ja comic dia ==' bkn xnk beli tapi belum kesempatan nak cari buku tu . Susah betol nk dpt kat sini a.k.a borneo .



Lukisannya sume grrrr, xdpt diungkap dgn kata-kata . Cantik !!!!!!!

Aku cuma sempat baca 143, Kaoru's Cake House and Colour ja .
Nanti one day aku akan beli sume *Helios Eclipse . Setahu aku da 9 buah buku helios .


Sapa rasa nak baca comic *Helios Eclipse pergi SINI <--ENGLISH




Walaupun aku ada baca kat Internet tp x puas ! Aku harus memilikinya termasuk comic *Maid Maiden and also *Daisuki .

3 300 love me:

Muhamad Azam said... [Reply to comment]

Jom join segmen ni... hadiah dia vector drawing http://blogbudaksengal.blogspot.com/2012/06/segmen-saya-nak-vector-sempena-ulang.html

Ayuni Yusop said... [Reply to comment]

kauru punya komik memang best..Cubalah baca Maid Maiden,memang serious best sangat-sangat tapi rasanya dia ada 7 buah..Sekarang ini baru sempat kumpul sampai Maid Maiden Friday sebab yg lain belum keluar lagi..
Saya nak try beli Helios Eclipse tapi tak tahu nak beli kat mana sebab dia punya komik tu bukanya ada semua pun..Kalau ka satu kedai tu ada sesetengah je yang lain tak de..Tulah malas sikit nak kumpul..Yang saya tak beli lagi just colours,daisuki and helios Eclipse je..Yang lain dah beli..Yang tu semua tak tahu nak beli kat mana..Strawberry Vampire tu pun dah beli..Ingatkan ada satu cerita je but ada banyak cerita..Walaupun cerita tu pendek je tapi memang best sangat-sangat..
(opps sorry panjang pula)^^

Moon Robi said... [Reply to comment]

wah, jelesnya ! a'ah bukan senang nak beli Helios tu sebab bukan dijual semua siri pada satu tempat .hoho, Saya suka anime by Kaoru, dia ada cara tersendiri apabila melukis . Maid Maiden belum ada kesempatan nak beli, just baca dalam internet .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © All Rights Reserved moonrobi.blogspot.com