Moody
Harap maaf, shoutbox di blog ini lambat load :).

Salahkah Penggunaan “SAYANG” antara kita ?


Morning semua !

Sebenarnya hari ni aku nak buat entry nie sbb ada orang kata aku guna perkataan “dear,darl,sweety” seems like I’m les .

Buat pertama kali aku ditegur begitu, jadi di sini aku nak jelaskan lah .
Salahkah aku guna perkataan begitu ?
Cuba buka mind korang, jgn hanya terperuk ja . Bagi aku, tak ada salahnya kalau perempuan sama perempuan menggunakan perkataan begitu . Itu menunjukkan perempuan tersebut sangat menghormati anda . Dan perempuan tu sangat  kind-hearted  lol . Tengok omputih, diowg lagi banyak menggunakan perkataan yang sebegitu, so apa masalahnya ?
Kalau perempuan guna perkataan SAYANG, DEAR, DARL, SWEETY , HONEY , and bla bla bla kat korang, itu normal la wei !

Untuk si penanya !
Disebabkan kau tu lebih muda dari aku,so aku anggap soalan yang kau tanya nie adalah untuk menambah pengetahuan ok, walaupun hakikatnya kau memang nak mengutuk aku . Lagi satu, aku tak penah pun cakap DEAR, DARL, SWEETY kat kau pun kan
 Then, kenapa pula kau nak menyalak plak ?
Apa – apa pun, persoalan kau tu aku dah jawab kat sini . Aku tahu kau akan baca juga sebab kau tu busy body, suka sangat nak tahu apa aku buat . Aku tak kesah apa yang kau nak cakap pon, kata – kata kau yang penuh dusta tu tak menyebabkan aku hilang walaupun sesen ! Dan lagi satu jangan sampai aku cuci mulut kau tu guna berus JAMBAN coz mulut kau terlalu busuk mengalahkan bau longkang .

Apa pandangan korang kalau lelaki dengan lelaki yang guna perkataan sayang pula ?
Itu baru gay namanya, tak tahu plak aku penggunaan sayang dalam perhubungan lelaki sama lelaki bermaksud peramah and buat masa nie aku belum pernah dengar orang lelaki memanggil sayang sama lelaki melainkan ayah ngan anak . Itu pun anak yang masih kecil kalau besar, budak tu pon tak nak ayahnya panggil dia sayang . Malu beb ==’ .

0 300 love me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © All Rights Reserved moonrobi.blogspot.com